De regisseurs van Intouchables zijn terug met een feestelijke komedie over weddingplanner Max, die bezig is aan zijn laatste trucje. Nog één keer probeert hij met vallen en opstaan een gigantische bruiloft in goede banen te leiden.
Max runt al 30 jaar een cateringbedrijf en heeft zodoende honderden feesten en partijen georganiseerd. Zo ook de bruiloft van Pierre en Helena, die trouwen in een prachtig 17e -eeuws kasteel. Max heeft een heel team van bedienden, koks en afwassers samengesteld, het koppel geadviseerd over een fotograaf, de band gereserveerd, de bloemen geregeld. Met andere woorden: alle ingrediënten om het feest tot een succes te maken zijn aanwezig. Tot een paar onfortuinlijke tegenslagen roet in het eten gooien en elk moment van geluk in chaos overgaat. Lukt het Max’ team datgene te doen waar ze allemaal goed in zijn: het geven van een waanzinnig feest?
Het team van Intouchables is terug met een nieuwe komedie die ongetwijfeld weer een enorme hit zal worden. De film ging in Nederland in première op het Leiden Internationaal Filmfestival (LIFF) en werd een van de publieksfavorieten.
Een vrolijke afsluiting van ons winterseizoen en met zijn hartverwarmende sfeer een ideale voorbode van het voorjaarsseizoen.
“Kun je een grandioos succes als Intouchables evenaren? Het antwoord is nee. Toch is C’est la vie een zeer onderhoudende ensemblekomedie die opnieuw een groot publiek zal behagen.” (Indebioscoop.com)
Onlangs hebben we onze penningmeester in Floralis uitgezwaaid. Carolien heeft in een bestuurlijk moeilijke periode het penningmeesterschap overgenomen. Tijdens de COVID periode moesten we eerst afbouwen om vervolgens helemaal te stoppen. Zonder inkomsten bleven de vaste lasten doorgaan. Ook toen er een belangrijk besluit moest worden genomen: het stoppen van de verkoop van kaartjes aan […]
Vanaf de Corona periode kunnen de kaartjes voor onze voorstellingen alleen nog maar via de website van het Filmhuis-Lisse gekocht worden. Waarom is dat? Er waren diverse redenen om te stoppen met de kontante betalingen: – Onze vrijwilligers wilden niet meer aan de kassa zitten; – Het kostte te veel om wisselgeld in kas te […]
We gebruiken Mailchimp om nieuwsbrieven naar de bezoekers te sturen. In het bestand staan bijna 1.500 namen. Het gebruik van Mailchimp is niet gratis. Om de kosten te beperken willen we niet meer dan 1.499 adressen in het bestand houden. Daarom zijn er adressen verwijderd van bezoekers die sinds medio 2022 geen kaartje meer hebben […]